-
SPORT
-
DYSCYPLINY SPORTOWE
- AKROBATYKA
- GIMNASTYKA
- JEŹDZIECTWO
- KOSZYKÓWKA
- PIŁKA NOŻNA
- PIŁKA RĘCZNA
- PIŁKA SIATKOWA
- LEKKOATLETYKA
- KULTURYSTYKA I TRENING SIŁOWY
- NARCIARSTWO I SPORTY ZIMOWE
- PŁYWANIE I RATOWNICTWO WODNE
- SPORTY I SZTUKI WALKI
- BADMINTON
- GOLF
- HOKEJ
- KOLARSTWO
- STRZELECTWO
- SZERMIERKA
- SURVIVAL I SPORTY EKSTREMALNE
- TANIEC
- WSPINACZKA
- TENIS
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- POZOSTAŁE DYSCYPLINY SPORTOWE
- ŻEGLARSTWO
- BOKS
-
REKREACJA I FITNESS
- FITNESS
- AEROBIK
- STEP AEROBIK
- JOGA I RELAKSACJA
- PILATES
- SPINNING
- JOGGING
- STRETCHING
- NORDIC WALKING
- TANIEC
- CAPOIERA
- TENIS
- NARCIARSTO BIEGOWE
- NARCIARSTWO ZJAZDOWE
- SNOWBOARD
- JEŹDZIECTWO
- KITEBOARDING
- WINDSURFING
- PŁYWANIE
- NURKOWANIE
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- GRY I ZABAWY TOWARZYSKIE. ŁAMIGŁÓWKI. SZACHY. KARTY. GRY PLANSZOWE
- ŻEGLARSTWO
-
NAUKA W SPORCIE
- ANTROPOLOGIA
- ANTROPOMOTORYKA, MOTORYKA
- BIOCHEMIA
- BIOLOGIA
- BIOMECHANIKA
- EKOLOGIA
- FIZJOLOGIA WYSIŁKU FIZYCZNEGO
- ETYKA I FILOZOFIA SPORTU
- HISTORIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
- INFORMATYKA
- MEDYCYNA SPORTU I ODNOWA BIOLOGICZNA
- NAUKI ŚCISŁE I METODY BADAWCZE
- SOCJOLOGIA KULTURY FIZYCZNEJ
- STATYSTYKA W SPORCIE
- PSYCHOLOGIA SPORTU
- SPORT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- TEORIA SPORTU
- TESTOWANIE SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ
- TRENING SPORTOWY
- ZARZĄDZANIE I EKONOMIA W SPORCIE
- PRAWO W SPORCIE
- KĄCIK KIBICA
- BIOGRAFIE
- ENCYKLOPEDIE, SŁOWNIKI
- ŻYWIENIE I DIETA
- DOPING W SPORCIE
- OLIMPIZM
- CZASOPISMA
- ZDROWIE
- SPORTOWE GRY PC
- SPORTOWE GRY PLANSZOWE
-
DYSCYPLINY SPORTOWE
-
FITNESS
- AEROBIK I STEP
- PILATES
- GIMNASTYKA
- KULTURYSTYKA I ĆWICZENIA SIŁOWE
- JOGA I RELAKSACJA
- MULTIMEDIA, DVD
- TEORIA I METODYKA FITNESS
- TANIEC, FORMY MUZYCZNO-RUCHOWE
- SPRZĘT SPORTOWY THERA-BAND
- DIETETYKA
- WSPOMAGANIE I DOPING
- STRETCHING
- TRENING KONDYCYJNY
- JOGGING
- PŁYWANIE I NURKOWANIE
- NARCIARSTWO BIEGOWE I ZJAZDOWE
- SNOWBOARD
- KITEBOARDING I WINDSURFING
- TURYSTYKA GÓRSKA I ROWEROWA
- ZDROWIE
-
MEDYCYNA, REHABILITACJA, FIZJOTERAPIA
-
REHABILITACJA I FIZJOTERAPIA
- ANATOMIA
- FIZJOTERAPIA
- FIZYKOTERAPIA
- GERIATRIA
- GIMNASTYKA LECZNICZA
- GINEKOLOGIA I POŁOŻNICTWO
- HIPOTERAPIA
- HISTORIA REHABILITACJI
- JĘZYKI OBCE
- KARDIOLOGIA
- KINEZYTERAPIA
- KOREKTYWA
- KRĘGOSŁUP
- MASAŻ
- NEUROLOGIA
- ORTOPEDIA I TRAUMATOLOGIA
- OSTEOPOROZA
- PEDIATRIA
- PULMUNOLOGIA
- REHABILITACJA
- REUMATOLOGIA
- TERAPIA MANUALNA
-
MEDYCYNA
- ALERGOLOGIA
- ANATOMIA
- CHIRURGIA
- DERMATOLOGIA
- DIABETOLOGIA
- DIETETYKA I ŻYWIENIE
- FARMACJA
- FIZJOLOGIA
- GERIATRIA
- GINEKOLOGIA
- HISTOLOGIA
- INTERNA
- JĘZYKI OBCE
- KARDIOLOGIA
- KOSMETOLOGIA
- MEDYCYNA NATURALNA
- MEDYCYNA PRACY
- MEDYCYNA RATUNKOWA
- MEDYCYNA SPORTU
- NEFROLOGIA
- NEUROLOGIA
- NIEKONWENCJONALNA
- NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA
- ONKOLOGIA
- ORTOPEDIA I TRAUMATOLOGIA
- OSTEOPOROZA
- PEDIATRIA
- PIELĘGNIARSTWO
- POZOSTAŁE
- PROMOCJA ZDROWIA
- PSYCHIATRIA
- PSYCHOLOGIA
- PULMUNOLOGIA
- REUMATOLOGIA
- SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE
- STOMATOLOGIA
- LOGOPEDIA
- OKULISTYKA
- PORADNIKI
-
REHABILITACJA I FIZJOTERAPIA
-
PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA
-
WYCHOWANIE FIZYCZNE I ZDROWOTNE
- FORMY MUZYCZNO - RUCHOWE, TANIEC
- GIMNASTYKA
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- GRY ZESPOŁOWE
- WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
- WF NAUCZANIE ZINTEGROWANE
- WF KLASY 4-6
- WF GIMNAZJUM
- WF SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE
- KOREKTYWA
- LEKKOATLETYKA
- NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
- OBOZY, KOLONIE, WYCIECZKI
- PŁYWANIE
- PROMOCJA ZDROWIA
- TEORIA I METODYKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
- TESTOWANIE SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ
- WF SPECJALNE
- WF klasy 7-8
-
TURYSTYKA
- AGROTURYSTYKA
- EKONOMIKA TURYSTYKI, GOSPODARKA TURYSTYCZNA
- GASTRONOMIA I ŻYWIENIE
- GEOGRAFIA TURYSTYCZNA, KRAJOZNAWSTWO
- HISTORIA TURYSTYKI
- HOTELARSTWO
- JĘZYKI OBCE
- MARKETING I ZARZĽDZANIE
- OBOZOWISKA I KOLONIE
- OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO
- PILOTAŻ WYCIECZEK
- PRAWO W TURYSTYCE
- PRZEWODNIKI I MAPY
- TEORIA TURYSTYKI
- TURYSTYKA KWALIFIKOWANA
-
LITERATURA AKADEMICKA
-
Sprzęt sportowy THERA-BAND
-
SUPLEMENTY DIETY
-
WYPRZEDAŻE
2020-03-26 10:30:00
INFORMACJA !!!
UWAGA!!! WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA W RAMACH POSIADANYCH ZASOBÓW KSIĄŻKOWYCH REALIZUJEMY NA BIEŻĄCO!...





Pobawmy się. Zabawy edukacyjne dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3
Prezentowana książka zawiera ponad sto zabaw, które umożliwią dzieciom rozwijanie nieskończonej liczby sprawności. Zorganizowanie zawodów w bezbłędnym wypowiadaniu łamańców językowych, zabawa w odkrywców na świeżym powietrzu, gra w klasy, wymyślanie historii i przygotowywanie inscenizacji, zabawa w tworzenie ciągów wyrazowych i zgadywanie słów lub rzucanie piłką do celu to tylko część propozy
Isbn:
25.00 zł
26.90 zł

Nowe gry i zabawy ćwiczące odwagę w przedszkolu na świetlicy w szkole
Rodzice i pedagodzy lubią, gdy dzieci są pewne siebie, potrafią odkrywać i rozwijać swoje mocne strony i talenty, śmiało wyrażają własne zdanie, czasami powiedzą „nie” i mają do siebie zaufanie. Dzieci z kolei podziwiają silnych bohaterów: starszego i dzielnego brata, przyjaciela, który już sam potrafi jeździć na rowerze, koleżankę, która skacze do basenu z wysokości jednego metra. Przecież n
Isbn: 978-83-7660-769-6
21.00 zł
22.90 zł

Nowe gry i zabawy rozładowujące złość w przedszkolu na świetlicy w szkole
Nauczyciele i rodzice doskonale wiedzą, jak trudno jest poskromić małego złośnika. Często jednak lekceważy się ważną przyczynę agresywnego zachowania, jaką jest brak ruchu. Nasze dzieci przebywają w świecie, w którym jest mało miejsca i mało czasu na sytuacje pełne przygód i ruchu. Większość pokoi dziecinnych jest malutka i przeładowana zabawkami. W książce tej znajdziemy wiele pomysłów na pra
Isbn: 978-83-7660-766-5
21.00 zł
22.90 zł

Nowe gry i zabawy pobudzające wszystkie zmysły w przedszkolu na świetlicy w szkole
Uczenie się wielozmysłowe zakłada, że dzieci już od najmłodszych lat zdobywają wiedzę „z pierwszej ręki”, dostosowaną do ich indywidualnego tempa rozwoju. Pobudzenie wszystkich zmysłów wpływa na kompleksowy, integralny rozwój dziecka. Zabawy zebrane w tym tomie zapraszają dzieci do wyrażania zdziwienia, podsłuchiwania, wąchania, próbowania różnych smaków, dotykania, poznawania własnego ciała
Isbn: 978-83-7660-767-2
21.00 zł
22.90 zł

ORTOGRAFICZNE ŁAMIGŁÓWKI
ORTOGRAFICZNE ŁAMIGŁÓWKIZestaw gier i zabaw nie tylko dla uczniów z dysleksją16 gier edukacyjnych, w tym 6 planszowych „Ortograficzne łamigłówki” to zestaw gier i pomocy do ćwiczeń ortograficznych. Został opracowany z myślą o terapeutach pedagogicznych i innych specjalistach, nauczycielach edukacji wczesnoszkolnej i języka polskiego oraz rodzicach dzieci i wreszcie – o samej młodzieży. W publi
Isbn: 978-83-7134-868-6
84.00 zł
88.00 zł


Smart Tangramy Zwierzęta
Podróżny Tangram - kompaktowa gra z magnetyczną planszą - gwarantuje dobrą zabawę podobnie jak Tangram tradycyjny. Sprawdź się zarówno w trakcie krótkich, jak i długich podróży. Wybierz jedno zadanie. Rozwiążesz je, układając wszystkie 7 elementów na magnetycznej planszy. 24 zadania dla 1 gracza, od łatwych do trudnych. Powyżej 5 lat.
Isbn: 5900221001587
39.99 zł

Angry Birds Lotto
Ucz się ze Stellą i baw się dobrze Po odwróceniu kart należy je odszukać na swej tablicy Lotto. Wygrywa pierwszy gracz, który ją zapełni. Zawartość: 4 plansze, 36 kart instrukcja. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
Isbn: 6416739412870
38.88 zł

Kostki zostały rzucone
Rzuć kostkami i jak najszybciej znajdź symbol występujący w 2 kolorach! Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej kostek. Aby je zdobyć gracze będą musieli wykazać się dużą spostrzegawczością
Isbn: 5907078169897
49.99 zł

Quiz o Europie
"Quiz o Europie - fascynujaca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowidają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytańzm 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geogra- fia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry można wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
Isbn:
39.90 zł

Memo z owocami i warzywami - DREWNIANE
Klasyczna gra dla 2-4 osób. Wygrywa ten, komu uda się znaleźć najwięcej spośród 12 par okrągłych tabliczek przedstawiających warzywa i owoce.Wymiary produktu: 5,0 x 5,0 x 1,0 cm Wymiary opakowania: 18,8 x 4,6 x 18,8 cm Zabawka zapakowana jest w kolorowe ozdobne pudełko z kartonu.Zabawka wykonana jest z ekologicznego materiału PlanWood® - odzyskanych w procesie obróbki drewna kauczukowego drobi
Isbn:
57.00 zł

Zgadywanka. Gra edukacyjna.
"Zgadywanka" gra, która ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby grac
Isbn:
22.90 zł

GRA TRUDNE SŁOWA 1
Gra logopedyczna Trudne Słowa 1 ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową słuchową i
Isbn:
22.90 zł

Dookoła świata z Martyną Wojciechowską
Gra, której uczestnicy przemierzają świat razem ze znaną podróżniczką, Martyną Wojciechow- ską. Pokonując oceany i kontynenty odpowiadają na pytania związane z miejscami postoju. Podczas wędrówki gracze mogą poznać również ciekawe historie, łączące się z różnymi miejscami na kuli ziemskiej, które przeżyła i opisała specjalnie dla nich Martyna Wojciechowska. Gra "Dookoła świata z Martyną Wojci
Isbn:
47.90 zł

Karty Scriba
"Scriba -Karty" to prostsza i łatwiejsza wersja gier planszowych "Scriba".Dzięki prostym zasadom gry jest wspaniałą rozrywką dla całej rodziny. Gracze otrzymują po siedem kart. Są to punktowane "karty liter" i dodatkowe karty ("premii", "blokady" itp.). Każdy z graczy stara się zdobyć jak najwięcej punktów dążąc do ułożenia słów "kartami liter" .Gra uczy koncentracji, poszerza zakres słownictwa
Isbn:
26.00 zł

Gra Supermatematyk
Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie , którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawionych na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonująca zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość opakowania: 72 tabliczki z liczbami, 36 tabliczek zn
Isbn:
24.00 zł

Classic - 52 gry planszowe Alexander
Classic to zestaw 52 gier klasycznych, które można rozegrać na 10 planszach. Każda z tych gier ma swoją bogatą, zazwyczaj kilkusetletnią historię. Zebrane w tym zestawie gry, oprócz wiekowych tradycji, łączy jedna, ważna cecha. Wszystkie są grami, w których uczestnicy muszą intensywnie myśleć, aby opracować strategię mogącą doprowadzić do zwycięstwa. Wyjątkiem jest Chińczyk, który gwarantuje wy
Isbn:
49.90 zł

GRA SYLABY DO ZABAWY
Gra kształtująca słuch fonemowy umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, koncentrację słuchową umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Uczy również postrzegania ustalonych zasad. Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi pedagodzy i terapeuci ale także rodzice którzy chcą czas wspólnie spędzony z dzieckiem przeznaczyć na zab
Isbn:
22.00 zł

Big Chińczyk
"Big Chińczyk" to znakomita i ceniona przez wszystkich gra. Swą ogromną popularność zawdzięcza niezwykle prostym, a jednocześnie bardzo emocjonującym zasadom. Te wyjątkowe reguły gry sprawiają, że jest to znakomita zabawa dla dzieci jak i dorosłych. „Big Chińczyk” jest jak nazwa wskazuje wielkich rozmiarów. Ta cecha dodatkowo uatrakcyjnia tą wyjątkową grę.Zawartość pudełka: - 16 pionków - plan
Isbn:
22.90 zł

Gry i zabawy językowe krok po kroku junior
„Gry i zabawy językowe” to prosty sposób na uatrakcyjnienie zajęć z serią „POLSKI krok po kroku - junior”. Gry planszowe, puzzle, domino, kolorowe karteczki z obrazkami, karty dialogowe to tylko niektóre spośród propozycji do wykorzystania na lekcjach. Wiele z nich sprawdza się świetnie zarówno przy wprowadzaniu nowego materiału, jak i przy powtórkach. Atrakcyjna szata graficzna uprzyjemnia n
Isbn: 978-83-941178-3-2
94.30 zł
99.00 zł


100 gier - Alexander
"100 Gier" to zestaw 100 różnorodnych gier. W zestawie znajdują się gry planszowe, gry zręcznościowe, losowe, karciane. Duże zróżnicowanie typów i charakteru gier sprawia, że każdy znajdzie w tym zestawie coś dla siebie, bez względu na wiek i charakter. "100 Gier" to wspaniała rozrywka dla całej rodziny, która nigdy się nie znudzi. Zawartość pudełka: 1. Plansze dwustronne - 3 szt. 2. Domino -
Isbn:
56.00 zł

Gra planszowa: Zoo, Detektyw
Detektyw i Zoo to dwie gry planszowe dla dzieci.Uczestnicy pierwszej gry wcielają się w rolę słynnego detektywa, który pomaga policji wytropić i złapać czterech groźnych przestępców. Zwycięża gracz, który najszybciej doprowadzi do ich aresztowania.W grze ZOO jej uczestnicy wybierają się na spacer po ZOO. Gracze, którzy będą zwiedzać ZOO najdłużej, opuszczą je zrelaksowani i zadowoleni. W tej g
Isbn:
17.99 zł

Flotylla Travel
Flotylla- gra strategiczna dla całej rodziny tym razem w wersji do podróży.Gra przeznaczona dla dzieci od 5 lat, dla dwóch graczy.Zawartość pudełka:2 zamykane, dwustronne palety,2 komplety statków,2 komplety czerwonych kołków,4 komplety białych kołków,instrukcja.
Isbn:
19.90 zł

Ładnie mówię głoski S, Z, C, DZ
Głoski szeregu syczącego S Z C DZ pojawiają się w rozwoju mowy dziecka już około trzeciego roku życia. Sprawiają one zwykle mniej problemów niż głoski szumiące, jednak ich nieprawidłowa realizacja wpisuje się w jedną z najpopularniejszych wad w obrębie dyslalii – seplenienie.Ładnie mówię głoski S Z C DZ to jedna z pięciu części, w serii gier logopedycznych, do ćwiczeń nad utrwalaniem tytułowyc
Isbn:
35.50 zł

Domino i kości Łamigłówki. Sprawdź swoje umiejętności logiczne
Tradycyjne, od wieków znane gry w domino i w kości, przeżywają swój prawdziwy renesans! Nie tylko zapewniają wiele dobrej zabawy, ale i uczą cierpliwości, sztuki wyciągania logicznych wniosków, analitycznego myślenia. To świetna gimnastyka dla każdego umysłu, doskonaląca talent skutecznej strategii, nieodzowny w dzisiejszych czasach! Prezentowany Państwu zbiór zawiera ponad 90 łamigłówek – pocz
Isbn: 978-83-62687-40-4
23.00 zł
25.00 zł

Literka do Literki 2
"Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by ułożyć z liter wyrazy pasujące do wybranego obrazka. W trakcie zabawy, w towarzystwie opiekuna, dziecko uczy się rozpoznawać kształt i znaczenie liter. To również interesująca i emocjonująca gra w dwóch wariantach dla dzieci starszych a nawet doro
Isbn:
17.90 zł

Gra Samogłoski i Spółgłoski
"Samogłoski i spółgłoski" to gra w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej. W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest b
Isbn:
23.00 zł

Zestaw Dydaktyczny Dokąd? Gdzie? Skąd?
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.Zestaw ten służy do nauki rozumienia pytań: Dokąd? Gdzie? Skąd? oraz do nauki użycia przyimka i odpowiedniej końcówki rzeczownika np: Dokąd?
Isbn:
35.50 zł

Pamięć mix
"Pamięć" to prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. W każdej rozgrywce dzieci są silnym przeciwnikiem dla dorosłych i najczęściej z nimi wygrywają. Gra w "Pami
Isbn:
19.90 zł

Wielka Podróż z Martyną Wojciechowską
Gracze przemierzają świat razem ze znaną podróżniczką, Martyną Wojciechowską. Pokonując oceany i kontynenty, odpowiadają na pytania związane z miejscami postoju. Podczas wędrówki mogą poznać również ciekawe historie, łączące się z różnymi miejscami na kuli ziemskiej, które przeżyła i opisała specjalnie dla nich Martyna Wojciechowska.Emocjonująca zabawa dla całej rodziny i bogate źródło ciekawy
Isbn:
69.90 zł

Po drodze z Tabliczką Mnożenia
Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, którzy mu pomagają. Każdy z graczy wcielając się w rolę królika usiłuje jak najszybciej dotrzeć do ostatniego pola planszy. Każdy ma także szanse poruszać się szybciej, jeśli odpowie na zadane przez przeciwnika pytanie z tabliczki mnożenia. Gra łączy w sobie
Isbn:
16.00 zł

